سلام مامانا از کجا بفهمم بچم رفلاکس داره؟

۳ پاسخ

 رفلاکس:


کیپی بینی،خر خر کردن،بیرون زدن شیر از دهان ، بیرون زدن شیر از بینی و دهان به طور همزمان،بی قراری در طول روز و بی قراریهای شبانه و اینکه نوزاد نمی تونه درست شیر بخوره و گریه می کنه(مثلا وقتی یه قلپ شیر می خوره،جیغ می زنه و از جا می پره یا سرش رو از سینه مادر برمی گردونه) . تک سرفه در طول روز،قورت دادن آب دهان و پیچیدن بچه به خودش(یعنی بدنش رو حالت کمانی کنه و کمرش رو از زمین بلند می کنه)

همه نه!!! بعضا" نوزادان رفلاکسی سینه مادر رو نمی گیرن و همیشه گرسنه ن و از گرسنگی جیغ می زنن.

بدن گرم و دست و پاهای یخ.عرق کردن سر نوزاد.کلافگی نوزاد وقتی که زیاد لباس بهش می پوشونین.یکبار مدفوع سبز هم نشانه حسایت دادن نوزاد به پروتئین گاوه که برخی اوقات با اسهال یا سینه پهلو اشتباه گرفته می شه. جویدن لثه مثل جویدن آدامس.

اگر نوزادی رفلاکس داشته باشه،حباب تو معده ش زیاده.برای همین اسید معده ش زیاد می شه و زمانیکه خوابه ،می زنه بالا و حلق و انتهای مری ش رو می سوزونه که همراه با درد و بی قراری خیلی زیادیه.این علایم ممکنه با سرماخودگی اشتباه گرفته بشه.چون گلو قرمز می شه و بینی کیپ می شه.

خشکی پوست صورت و آرنج و زانو هم یکی دیگه از علائم رفلاکسه

اگر زیاد استفراغ میکنه و بعضی وقتا استفراغ با پرش هست..اب دهنش زیاد میپره تو گلوش و دائم تو دهنش یه چیز مزه مزه میکنه ریفلاکس داره

سلام عزیزم اگ خیلی بچه بیقراره یا استفراغ میکنه یا بد شیر میخوره وسرفه وخس خس سینه داره علائم رفللاکس

سوال های مرتبط

مامان آسناکوچولو💖 مامان آسناکوچولو💖 ۲ ماهگی
مامان رستا و رادمهر مامان رستا و رادمهر ۱ ماهگی
مامان افرا و کیان مامان افرا و کیان ۲ ماهگی