۷ پاسخ

برای دخترم کرم اتوپیکس محصولات ایروکس استفاده میکنم عالی بوده

اگر کودکتان در معرض ریسک تنفسی بالایی نیست و شما تصمیم به استفاده از پودر بچه دارید، هرچند بهتر است در هر صورت این کار را کمتر انجام دهید، اما لازم است پودر را در جایی خیلی دور از فرزندتان روی کف دست خود بریزید و آن را هرگز مستقیم از قوطی پودر روی پوست کودک نریزید. همچنین قوطی پودر را دور از دسترس کودک و برادران و خواهران بزرگ‌تر نگه دارید، زیرا ممکن است دست‌ کودکان دیگر به آن برسد یا آن را بیندازند و ابری از پودر تولید کند که می‌تواند از طریق ریۀ کودکتان استنشاق شود. برای جلوگیری از تحریک پوست بدن کودکتان نیز، اجازه ندهید پودر روی پوستش تجمع کند. در هر تعویض پوشک یا هر بار عوض کردن کهنهٔ بچه، لازم است حتماً پودری را که به ویژه در چین‌های پوست کودک تجمع کرده، به خوبی بشویید.

استفاده از پودر بچه به دلیل خطر ابتلا به مشکلات تنفسی برای نوزاد و کودک توصیه نمی‌شود. پودر بچه در صورت استنشاق ذرات آن می‌تواند منجر به مشکلات تنفسی و در برخی موارد، حتی آسیب جدی به ریه در کودکان شود، آن هم به این دلیل که وقتی از این پودر استفاده می‌کنید، جلوگیری از معلق شدن ذرات آن در هوا بسیار سخت است. این امر به ویژه در مورد پودر‌هایی که بر پایۀ تالک است صحت دارد، زیرا ذرات آنها کوچک است و به راحتی استنشاق می‌شود. اما پودرهای دیگر، از جمله پودرهای با پایۀ نشاسته ذرت نیز می‌تواند توسط نوزادتان استنشاق شود و تنفسش را با مشکل روبه‌رو کند.

حتی مقدار کمی از پودر نیز می‌تواند ریهٔ کوچک کودک را تحریک کند، به ‌ویژه اگر کودک ریسک بالایی برای بیماری‌های تنفسی دارد. افراد در معرض ریسک بالا عبارت است از کودکان زودرس، کودکانی با بیماری قلبی مادرزادی و کودکانی که بیماری تنفسی مکرر داشته‌اند.

استفاده از پودر میتونه مشکلات تنفسی و ریوی ایجاد کنه استفاده نکنید بهتره

منم استفاده میکنم برا پسرم

منم استفاده میکنم

من که هم برای پسرم استفاده کردم الانم 5سالشه دخترمم از اول استفاده میکنم تا حالا که چیزی نشده

سوال های مرتبط