۳ پاسخ

عزیزم بچه ها بین سه تا شش سالگی نسبت به والد مخالفشون ینی پسر به مادر و دختر به پدر، احساسات جنسی دارن که یه روند طبیعی از رشدشونه. بهش میگن همانندسازی جنسی.
کاری که شما باید بکنین اینه که از پسرتون فاصله بگیرین اصلا نذارین این کارارو بکنه چون کاملا معلومه که داره با شما همانندسازی میکنه درحالی که باید با پدرش باشه. اینجا نقش پدرش خیلی مهمه. باید با پسرتون وقت بگذرونه باهاش بره پارک کشتی بگیره فوتبال بازی کنه کارای فنی بکنه و هرکاری که مشخصه مرداس با همدیگه انجام بدن تا پسرتون هویت جنسی مردانه خودشو پیدا کنه. اگه پدر این کارارو نکنه و پسرتون بچسبه به شما با شما همانندسازی جنسی میکنه و در اینده خیلی به مشکل برمبخوره. حتما پیگیر این قضیه باشین و از کنارش راحت رد نشین که اسیبهاش جبران ناپذیره.

روزی یه ساعت کارای خاصی که براتون جذابه رو با هم انجام بدین،یه ساعتم مشخص و مطابق برنامه زمانش معلوم باشه،مثلا هر شب قبل خواب.یا صبا بعد صبونه،مثلا کتاب بخونین.از تو کتابای به درد نخور شکلاشو قیچی کنین بچسپونین تو دفتر خالی و براش قصه درست کنین،یاد میگیره چجوری با شما وقت بگذرونه که هم جذاب باشه هم به هردو خوش بگذره.کتابم بخونین کارایی که دوست داره رو انجام بدین.با ماکارانی و خمیر بازی شکل درست کنین و ...

فقط میخواد واسه تو جلب توجه کنه بتو وابستگی زیاد پیدا کرده تو هم بیشتر از قبل توجه کن

سوال های مرتبط