۳ پاسخ

همسرم_بزرگ کردن دخترم_شیر دادن به دخترم_آرامش داشته باشم_خودم شوهرم دخترم_عصبانیت شدید_مامانم_فعلا ندارم حذف کنم_مهربونم_عصبانیتم_

سلام
پسرم/شادبودن پسرم/شادبودن ‌عاشقی کردن درکنارخانواده/آرایش کردن😂/غذاخوردن پسرم،وقت گذراندم باهمسری،بازی کردن با پسرم/استفاده زیاد ازگوشی/مادرم/جاریم لیلا/داشتن خانواده خوب ‌وزیباییم /ازدست دادن همسرم

همسرم -رسیدگی به دخترم-اداره زندگی- مادری کردنه

سوال های مرتبط

مامان اروند🩵 مامان اروند🩵 ۱۷ ماهگی
Pox party
پاکس پارتی یعنی چی؟
رسمی هست در بعضی کشورها که وقتی کودکی آبله‌مرغان میگیره، یک مهمانی میگیرند و بچه‌هایی که آبله مرغان نگرفتند را دعوت میکنند تا اونها هم زودتر بگیرند و ایمن بشوند. بهترین زمان ابتلا به آبله مرغان سن یک تا ۱۰ سالگی است. بعد از ۱۰ سالگی علایم و عوارض بیماری شدیدتر می‌شود و ضمنا چنانچه زن بارداری مبتلا به آبله‌مرغان شود عوارض شدیدی در جنین خواهد داشت. پس بهتر است همه بچه‌ها قبل از ده سالگی مبتلا شوند تا در زمانهای خاصی مثل شب عروسی و کنکور و بارداری مبتلا نشوند.
نکته مهم: کودکان زیر یک سال و بیمارانی که نقص سیستم ایمنی دارند مانند کسانی که شیمی‌درمانی می‌شوند تا آنجا که ممکن است باید قرنطینه باشند و از تماس با بیماران آبله‌مرغان خودداری کنند. این کودکان در صورتی که به آبله‌مرغان دچار شوند علایم متفاوتی دارند و باید تحت درمان و مراقبت شدید قرار بگیرند.
نکته دوم: مادر بارداری که قبلا یک بار آبله‌مرغان گرفته است ایمن بوده و جای نگرانی ندارد.
@doctor_zarifi
مامان مهلا سادات مامان مهلا سادات ۱ سالگی
#غذای_کمکی


🍲سوپ کدو حلوایی🎃

مناسب برای پایان 4ماهگی به بالا 🔸برای کسانی که از 4 ماهگی شروع به دادن غذای کمکی به کودک کرده اند🔸


1⃣تکه ماهیچه 🍖گوسفندی 🐏 را با 3⃣ -4⃣ تکه کوچک کدوحلوایی🎃 و 1⃣ عدد سیب زمینی متوسط و چند برگ گشنیز 🌿 همه رابا 1⃣ لیوان آب روی شعله میگذاریم و اجازه میدهیم به آرامی بپزد. همه مواد را در میکسر میریزیم و خوب مخلوط میکنیم. در انتها میتوان چند قطره آبلیموی🍋 تازه به غذا بیافزاییم. نوش جاااان😚

📝نکته :
1) کدو حلوایی تب 🤒 بر است، سینه را نرم و سرفه را آسان میکند. کدو برای درمان قولنج مفید است و مغز🙄 را تقویت میکند. ضمنا ملین خوبی است و در رفع یبوست تأثیر زیادی دارد. چون کدو به آسانی پخته میشود غذایی فوق العاده مفید برای معده های ضعیف، کودکان، افراد سالمند و افرادی که دچار عفونت شده اند و دوره نقاهت را میگذرانند،است.
معمولا با شروع غذای کمکی کودکان ممکن است دچار یبوست شوند که کدوحلوایی این مشکل راحل میکند.
2) سیب زمینی و گشنیز 🌿را خرد نشده داخل سوپ بیاندازید و در انتها میکس کنید. سیب زمینی را بعد از پخته شدن سوپ، پوست بگیرید و با مواد داخل میکسر بریزید تا ویتامین c آن بیشتر حفظ شود.
3)فراموش نکنید که هرچه برای آب پز کردن مواد غذایی از آب بیشتری استفاده کنید و زمان جوشاندن را افزایش دهید، ویتامینهای محلول در آب بیشتری از بین میرود. پس به اندازه آب بریزید.

🍃🍂🌸🍃🍂🌸🍃🍂🌸


🦋دوستاتون رو به کانال خانواده بزرگ ما دعوت کنید🌱

به خانواده‌ی بزرگ ما بپیوندید☺️👇
http://eitaa.com/bano_sadeghy

در روبیکا هم همراهمون باشید💞👇
https://rubika.ir/banosadeghy

(از اینکه مطالب را با ذکر منبع نشر میفرمایید متشکریم🌹)
مامان سحر مامان سحر ۱۶ ماهگی
#غذای_کمکی
پوره سیب🍎 و موز🍌


نصف موز 🍌 را له میکنیم و کنار میگذاریم. یک عدد سيب🍎 را پوست ميكنيم و به 4⃣ قسمت تقسيم كرده و دانه هايش را درمي آوريم،، سپس میگذاریم با كمي آب داخل قابلمه با حرارت ملايم تا بپزد و نرم شود. برای تهیه پوره بهتر است میوه و سبزیجات با بخار پز بپزيم چون ويتامين مواد غذایی حین بخار پز شدن کمتر از پخته شدن از بين ميرود. بعد از پختن سیب و موز را با مخلوط كن به شكل پوره در می آوريم. این دسر یک دسر مقوی است و با کمی دارچین مزه بهتری پیدا میکند. خصوصا برای کودکانی که به اسهال مبتلا هستند مانع از بیرون روی میشود.🙃

ميتوانيم براي تنوع هر بار يكي از مواد زير را با هم بپزيم و پوره كنيم:
🙃 برگه زردآلو + سيب
🙂 موز + اووكادو
🙃 هلو + زردآلو
🙂 سيب زميني + هويج
🙃 كلم + هويج

📝نكته:
1) موز حالت ضد اسهال دارد و برای کودکان مبتلا به اسهال بسیار مفید است. برعکس هلو و آلو ملین هستند و برای رفع یبوست بسیار تاثیر اعجاب آوری دارند.
2) از آنجا که بخارپز کردن میوه زمان بر است اگر تصمیم دارید میوه ها را بپزید، حتما در ظرف خیلی کم آب بریزید تا ویتامین های کمتری از دست برود. اما بازهم اولویت با بخارپز کردن است.
3)براي کودکان زير 9 ماه بهتر است ميوه ها پخته شود اما برای کودکان بالای 9 ماه میتوان پوره میوه را خام به کودک داد.

👶🏻🍼 @Bab_yfood
آواتار مامان ماهــ🌙ــلین🐥 مامان ماهــ🌙ــلین🐥 ماهــ🌙ــلین🐥 ۱۶ ماهگی
خیلی ببخشیدا همه غلط کردن ببین دکترش و بهداشت چی م ... ادامه پاسخ