۳ پاسخ

سلام مامانا لیانا ی سوال داشتم ازتون در مورد دختر شما ماما هستید دیگه اگه امکان داره تو واتساپ باهاتونحرف بزنم ممنون

ممنون گلم
مفید بود👏👏👏👏👏👏👏👏

ممنون💗💗💗💗💗💗💗

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل ۱ سالگی
مامان یسناویاسین.. مامان یسناویاسین.. ۱ سالگی
مامان ❤️فاطمه❤️ مامان ❤️فاطمه❤️ ۱ سالگی
🔻⁣دانستنی های جالب بارداری که تو آینده بچه ها تاثیر داره

🔹زنان بارداری که مثبت‌ می‌اندیشند، فرزندانی با توانایی ریاضی بالا دارند! پژوهشها نشان میدهد که زنان بارداری که مثبت می‌اندیشند و موسیقی میشنوند و شرایط را کنترل میکنند، فرزندانی با توانایی بالا در فهم ریاضیات و علوم خواهند داشت!

⁣🔹زنان بارداری که طی بارداری شبها دیرتر میخوابند، ساعت بدن کودک با آنها هماهنگ میشود و حرکت بدن و صدای اطراف به کودک میفهماند که الان زمان خواب نیست. سبک زندگی مادر در این نه ماه تا 3 سال بعد از زایمان در ذهن کودک باقی میماند و مادرانی که طی بارداری دیر میخوابند بعدا بچه هایشان شب زنده دارند و دیر به خواب میروند!

⁣🔹زنان بارداری که تغذیه سالمتری دارند، فرزندان زیباتری به دنیا می آورند! پژوهش تازه نشان میدهد که زنان بارداری که بیشتر میوه میخورند و کمتر یبوست دارند، کمتر در معرض آلودگی هوا و دخانیات و فست فود هستند فرزندان زیباتری به دنیا می آورند!

⁣🔹زنانی که در بارداری تحت فشار و استرس هستند، جنین به گریه کردن مادر واکنش عجیبی نشان میدهد و به استرس مزمن مبتلا میشوند و بعد از تولد ⁣بیشتر دچار دل دردهای کولیکی میشوند.

⁣👩‍👧‍👦 @dorehamimadaran
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
تب کودکان

اگرچه علائمی مانند بدخلقی، کم‌اشتهایی، بی‌خوابی یا افزایش آب دهان از نشانه‌های شایع دندان درآوردن کودکان هستند. ☹️🥴اما مادران بیشتر نگران تب کودکان برای دندان هستند.🤒
تب کودکان برای دندان، دمای بدن را به میزان بسیار کمی افزایش می‌دهد. 🦷احتمالا تب بیشتر از 38 درجه،‌ نشانه‌ ابتلای کودک به بیماری دیگری است. ❌پس درصورتی‌که تب کودکان برای دندان بالاتر از 38 درجه باشد یا بیشتر از 2-1 روز طول بکشد، برای معاینات بیشتر به پزشک مراجعه کنید.🧐
👈دندان درآوردن کودک یک فرایند تدریجی و حدودا هشت روزه است. پس علائم دندان درآوردن نوزاد مانند تب خفیف هم به‌تدریج ازبین‌می‌رود. اما معمولا با جوانه زدن دندان، تب شروع شده و برای یک روز ادامه می‌یابد. 🙄معمولا درآوردن دندان آسیاب در کودکان درد و تب طولانی‌تری ایجاد می‌کند.🥺 پس در زمان دندان درآوردن نوزاد و رویش اولین دندان آسیاب یعنی 18-12 ماهگی ، ممکن است نیاز به درمان تب کودکان برای دندان داشته باشید
مامان یسناویاسین.. مامان یسناویاسین.. ۱ سالگی
*🔹آیا باید غذای کودک را میکس کرد؟

تا بحال غذای میکس شده به کودک داده اید و کودک غذای غیر میکس را نمیخورد، اوق میزند باید چکار کرد؟


غذا را به هیچ عنوان میکس نکنید

در ابتدای شروع غذای کمکی (پایان #شش_ماهگی) برای روزهای اول سوپ که پخته اید تنها از آبش به کودک بدهید پس از چند روز باید همه محتویات داخل غذا را به کودک داد و هیچ چیزی را حذف نکرد. غذای کودک را با پشت قاشق یا گوشتکوب نرم کنید. بسته به توانایی بلع کودک غذا را آبکی درست کنید.
اگر بخواهید از میکسر استفاده کنید کودک به این غذای راحت الحلقوم عادت کرده، اگر زمانی یک پر جو یا دانه برنج در غذاش وجود داشته باشد نمیتواند مدیریت کند و عوق زده و در نهایت بالا می آورد و باعث میشود عمل جویدن و متناسب با آن بلعیدن را دیر یاد بگیرد.

برای کودکانی که تا کنون غذای میکس شده خوردن باید چکار کرد⁉️

باید کم کم شروع کنید به حذف میکسر و فقط از پشت قاشق یا گوشتکوب استفاده کنید.برای اینکار میتوانید هر بار یکی از اجزای سوپ را جدا و با پشت قاشق له کنید و به مابقی سوپ میکس شده اضافه کنید و تا چند روز به این شکل ادامه دهید و کمی که قدرت بلع و جویدن کودک بهتر شد کلا میکسر را حذف کنید.


⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
🍜❤