۱۹ پاسخ

سونوگرافی تعیین جنسیت یکی از سونوگرافی‌های بسیار هیجان‌انگیز و مهم برای والدین است که از هفته‌ی 12 تا 13 قابل انجام ست. در شرایطی که جنسیت جنین شما درست از زمان لقاح مشخص شده و قابل تغییر نیست، اما باید تا این زمان صبر کنید تا رشد اندام جنسی او به حدی برسد که در تصاویر سونوگرافی قابل مشاهده باشد. در بسیاری از مواقع، تشخیص جنیسیت جنین با سونوگرافی به درستی انجام می‌شود، اما در بعضی از مواقع مشکلاتی نیز به همراه دارد.

از جمله کوچکی اندام تناسلی جنین. در بعضی کودکان اندام تناسلی در این هفته به اندازه‌ی مناسب نرسیده و در نتیجه دیده نمی‌شود یا ممکن است باعث بروز خطا در تشخیص جنسیت شود. در بعضی مواقع هم موقعیت جنین در رحم یا وضعیت پاها به شکلی است که امکان تعیین جنسیت او وجود ندارد. در چنین مواقعی است که تشخیص بارداری پسر یا دختر برای متخصص دشوار می‌شود. پاسخ رفع این مشکل در بیشتر مواقع این است که اجازه دهید مدت دیگری بگذرد تا هم رشد اندام تناسلی به حد کافی برسد و هم وضعیت قرارگیری جنین به گونه‌ای تغییر کند که تشخیص جنسیتش آسان‌تر شود.

تشخیص جنسیت جنین

سونوگرافی آنومالی، سونوگرافی است که در هفته‌ی 17 تا 20 انجام می‌شود. در این سونوگرافی، بررسی‌هایی به جهت سلامت جنین انجام می‌شود. با این حال از آنجایی که رشد جنین نسبت به زمان انجام سونوگرافی تشخیص جنسیت، بیشتر شده است، با دقت بیشتری می‌توان از پسردار یا دختر دار شدن مطمئن شد. بنابراین به نظر می‌رسد که جواب تشخیص جنسیت در این سونوگرافی نسبت به جواب سونوی تعیین جنسیت مطمئن‌تر باشد. 

با این حال، اگر بین جواب سونوی آنومالی و سونوی تعیین جنسیت شما اختلاف نظر وجود داشت، بهتر است یک سونوگرافی دیگر انجام دهید تا مطمئن شوید. نکته‌ی مهم این ست که جنسیت جنین تغییر نکرده است! این اتفاق غیرممکن است و فقط موضوع تشخیص اشتباه در میان است که با انجام یک سونوگرافی سوم قابل رفع خواهد بود. همچنین بهتر است برای انجام همه‌ی سونوگرافی‌های خود پیش متخصصین با تجربه مراجعه کنید تا احتمال بروز چنین مشکلاتی به حداقل کاهش پیدا کند.

به من ان تی گفت60درصددختر ایشالا اشتباه شه آنومالی بگه سالم وپیر آخه دختردارم پسمل میخوام داداشم ندارم😯

تبریک میگم به منم گفته احتمال دختریعنی میشه اشتباه بشه

مبارک باشه عزیزم💐💐 منم دقیقا مثل شما گفته بودن احتمالا دختره و توی آنومالی گفتن گل پسره.... برای همه ی مادرها و نی نی هاشون آرزوی سلامتی دارم

خوش بحالتون انشالله خوش قدم باشه کاش بمنم انومالی بگه پسره مثل شما خوشحال بشم اخه ان تی گفت دختره

مبارک باشه
به منم همینو گفت ولی من یک ماه دیگه انومالی میرم حسم میگه پسره
ولی اصلا برام فرق نداره

مامان گردو چند هفته رفتی ان تی و آنومالی چندهفته رفتی؟ دعا کن برا منم آنومالی بگه پسره

سلام این عکس ان تی کوچولومنه بنظرتون چیه

تصویر

سلام ببخشید میشه عکس سونو انتی تون رو ببینم به منم احتمال دختر دادن ولی چون یک دختر دارم دوست دارم این پسر بشع

تصویر

سلام خوبین بمن گفت پسر،امکان داره اشتباه باشه،دختر میخوام

مبارکتون باشه منم دیروزرفتم ان تی بهم گفت احتمالادختره

ب منم گف ب دختر بیشتر میخوره ینی میتونه پسر باشه

چندهفته رفتین انومالی؟

مبارکه عزیزم خدا حفظش کنه برات

مبارک باشه عزیزم انومالی دقیق تره❤

مبارک باشه بسلامتی عزیزم

ای جانم عزیزم🌹🌹

ان تی دقت‌نداره انومالی ۱۰۰درصده

انومالی درسته عزیزم ان تی فقط یه حدسه

سوال های مرتبط