۲ پاسخ

سلام لطفا دستور پخت رو بذارید

سلام دستور كامل پخت ميگو رو لطف ميكنيد!؟
چطوري بري بد ميگو رو از بين ميبريد!؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامانا من از این شیر استفاده میکنم و راضی ام، مناسب برای دوران بارداری و شیر دهی هستش😊
مخصوص زنان باردار و شیرده ماجان طی روند خاصی فرآوری شده است که حاوی فولیک اسید و ویتامین های آ ، د و ث و همچنین مواد معدنی روی و آهن می باشد که در حفظ سلامت جنین ومادر بسیار موثرند . هرکدام از این مواد تاثیرات بسزایی دارند از جمله فولیک اسید که نقش مهمی در ساخت سلول های قرمز خونی دارد که به جنین در رشد سیستم عصبی ، مغز و نخاع کمک فراوانی می کند و فلز روی ، در افزایش سطح سیستم ایمنی بدن و کارکرد صحیح دستگاه ایمنی نقش مهمی را به عهده دارد .

ویتامین C ، بتاکاروتن ( پیش ساز ویتامین A ) و روی آنتی اکسیدان های بسیار قوی در بدن هستند که عامل حفظ سلامتی و مبارزه با بیماری ها به شمار می روند . همچنین تاثیر ویتامین د بر سلول های مختلفی که مرتبط با سلامت استخوان هاست ، بسیار مشهود بوده باعث می شود که به سلول های روده فرمان جذب کلسیم و فسفر داده شود و جذب آن را افزایش دهد
مامان فندقی ها مامان فندقی ها هفته دهم بارداری
مامان شاهان وتودلی🤰🏼 مامان شاهان وتودلی🤰🏼 هفته نهم بارداری
حفظ سلامت قلب و خواص عناب

عناب منبع غنی از پتاسیم است که از گرفتگی رگ‌های خونی جلوگیری می‌کند. همچنین سدیم پایین این میوه باعث تنظیم فشار خون بدن می‌شود.

بهبود کیفیت خواب با خواص عناب

درمان بی‌خوابی و بهبود عملکرد مغز مهم‌ترین خواص عناب از نظر طب سنتی محسوب می‌شوند. علم پزشکی هم به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های فراوان، مصرف این میوه را برای رفع بی‌خوابی موثر می‌داند. اغلب اطباء طب سنتی معتقدند، عناب دارای طبع گرم و خاصیت آرام‌بخشی است؛ از همین‌رو مصرف آن را برای کاهش بی‌خوابی توصیه می‌کنند.

خواص عناب برای کاهش وزن

کاهش وزن یکی دیگر از بهترین خواص عناب به‌شمار می‌آید. درواقع عناب فیبر و پروتئین بالایی دارد، از همین‌رو برای مدت طولانی القاکننده حس سیری است. این میوه کالری بسیار کمی دارد، بنابراین شما می‌توانید به راحتی آن را جایگزین تنقلات ناسالم و پرکالری کنید. همچنین عناب به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی، باعث عملکرد بهتر متابولیسم بدن می‌شود که نتیجه آن حفظ وزن ایده‌آل است.

خواص عناب در بارداری

این میوه منبع غنی از فسفر و کلسیم است. بنابراین مصرف آن می‌تواند به استحکام استخوان‌ها و جلوگیری از بروز پوکی استخوان در دوران بارداری کمک کند. دیگر خواص‌عناب برای مادر و جنین عبارت‌اند از:

کاهش استرس و اضطراب
تقویت سیستم ایمنی
تقویت رشد جنین
کاهش حالت تهوع
تعدیل فشار خون
تولید سلول‌های خونی سالم در جنین
زیبایی بیشتر پوست و مو
کاهش انقباضات بدن مادر
کمک به توسعه سیستم عصبی جنین