۶ پاسخ

مگه زیر شیش ماه به غیر از شیر چیز دیگه ای هم میدن به بچه
آخه شیر مادر به مقدار کافی آب داره
آب خالص برا بچه ضرر داره

چرت هس

من بچه اولم از 4 ماهگی غذا و اب دادم

گلم این رو من امروز خوندم گفتم برای شما هم بفرستم

خدایا توبه من به پسر اولم شیشه شیشه آب میدادم بعد چهار ماهگی.😁

والا مامان من ۱۳تا نوه داره هر ۱۳تاش رو خودش از روز اول آب داده حتی با آب نذاشته زردی بگیرن.دخترمنو با آب از تب و زردی نجات داده بود دکتر خودش میگفت اون آب رو مامانت نمیداد بچه تشنج میکرد.حالا ۱۳تا نوه اش ماشالله همه سالم و سرحال انشالله یکی یکی شوهر کنن زن بگیرن😂

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وششم بارداری
💢فاصله بین دو بارداری چقدر باشد؟

🔺👈آمار و اطلاعات به دست‌آمده نشان می دهد ميزان مرگ‌ و مير مادر و نوزاد، عوارض و بيماری های ناشی از بارداری و زايمان در بارداری هايی که فاصله زمانی آن با بارداری قبلی حدود 3 سال بوده است، نسبت به بارداری که اين فاصله حدود 2 سال بوده کمتر شده است. اين آمار و اطلاعات از چهار گروه يعنی خانم‌هاي باردار، نوزادان، کودکان زير يک سال و کودکان زير 5 سال به دست آمده است و همه آنها نشان‌دهنده کاهش عوارض بارداری و زايمان با فاصله 3 سال از بارداری قبلی است.

🔺👈در اينجا بايد به اين نکته اشاره کنیم که لزوما تمام بارداری های با فاصله کمتر از 3 سال به مرگ‌ و مير يا بيماری در مادر يا نوزاد منجر نخواهد شد. اما در يک بررسی آماری در جامعه، اين نتايج حاصل می شود.

🔺👈شايد برخی افراد تصور کنند که برنامه تنظيم خانواده برای کاهش تعداد مواليد، فاصله 3 سال را نسبت به 2 سال پيشنهاد می کند اما همان‌طور که مدت زمان حداقل 3 سال مطرح است، بايد به حداکثر فاصله 5 سال نيز توجه شود.