برای چی بچه کولیک میگیره؟

۲ پاسخ

دکتر اطفال میگفت اوج کولیک از ۴۰روزگی هست تا ۱۰۰روزگی ، فقط صبور باشید

چون هنوز آنزیمهای روده بچه ها کامل نشده نمیتونن همه مواد و هضم کنن پس نفخ میکنن و دلپیچه میگیرن، تفریبا ۴۰ روز تا سه ماه طول میکشه که روده ها کامل بشن و تو این مدت باید صبوری کنید چون درمان نداره و داروها هم فقط کمی تسکین میدن.

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان پناهم🍓 مامان پناهم🍓 ۸ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی