شمام وقتی ای یو ای کردید ترشح خیلی زیاد داشتید؟!

۲ پاسخ

این ماه ن خیلی ماهای پیش اره

رفتی ای یو دی گذاشتی عزیزم؟ میشه یکم اطلاعات راجبش بدی من میخوام بزارم اما شنیدم خیلی ازمایش ها میگیرن و بعضی هام گفتن اصلا واسه کسی که بچه نداره دستگاه نمیزارن . بعدشم درد داشت یا نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🪺 مامان نی نی 🪺 هفته ششم بارداری