۷ پاسخ

عالیه اب رو اتیش

آره من میخوردم

مهار کننده اسید معدس دوره ای باید مصرف بشه اگه درد معده ورم معده داری خوبه

واسه سوزش معده من اینو خوردم باید ناشتا بخوری

برا معده خوبه ناشتا بخورم منم

عالیه برا معده من تو حاملگیم تاالان میخورم

برا رفلاکس معدس

سوال های مرتبط