من ۲۲۰ هزار تومان 😏😅خیلی ها ندادن بهشون عیدی امسال نمیدونم چرا 😏
هیچی چون کسیو نداریم بریم😇
هیچی 😏
دوتاشون رو هم حدود ۱۵۰۰
هیچی خدا رو شکر
۲۵۰۰ تا الان
حالا چند نفر برای دیدنش هم نیومدن تا الان
بیشتر دادیم تا بگیریم
۱۶۵۰....
هیچی
تقریبا ۵ تومن
ما هنو هیچ جا نرفتیم
هیچی🥴😂
دوتومن جمعا
نفری ۷۰۰ تومن
خودم و شوهرمم نفری ۲۰۰تومن😆
بنام خدا هیچی چون جایی نرفتیم کسی هم نیومد
نه والا طایفه شوهر که مردن خدا بخواد. طایفه خودمم کلا دوتا خواهر ی برداریم یک میلیون. اونم دو برابر دادم
۳تومن
۴و۲۰۰ و دو دست لباس و ۵ تومن ام بابا بزرگش داد چن روز قبل عید که براش لباس خریدیم
فعلا۱۵تومن🦦
۲۰ تومن البته فایده ای هم نداره عیدی چون دوباره باید پس بدی به بچها و نوه هاشون
والا من هرچی عیدی میدن باید عینا برگردونم به بچه هاشون والا دستمون حرف میزنن اکه کمتر بدیم
دیوی تومن 😄 همین الاان
روی هم تا الان ۸ تومن
هشت تومن فعلا
فعلا هفت تومن
هنوز هدیه تولدش رو هم خیلی از فامیلام نیومدن دیدنش که بهش بدن
یه پلاک و زنجیر با ۸ تومن پول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.