چقدر بچهاتون عیدی گیرشون اومد؟
خخخ بچهای من هیچی🤣

۲۶ پاسخ

من ۲۲۰ هزار تومان 😏😅خیلی ها ندادن بهشون عیدی امسال نمیدونم چرا 😏

هیچی چون کسیو نداریم بریم😇

هیچی 😏

دوتاشون رو هم حدود ۱۵۰۰

هیچی خدا رو شکر

۲۵۰۰ تا الان
حالا چند نفر برای دیدنش هم نیومدن تا الان

بیشتر دادیم تا بگیریم

۱۶۵۰....

هیچی‌

تقریبا ۵ تومن

ما هنو هیچ جا نرفتیم

هیچی🥴😂

دوتومن جمعا

نفری ۷۰۰ تومن
خودم و شوهرمم نفری ۲۰۰تومن😆

بنام خدا هیچی چون جایی نرفتیم کسی هم نیومد

نه والا طایفه شوهر که مردن خدا بخواد. طایفه خودمم کلا دوتا خواهر ی برداریم یک میلیون. اونم دو برابر دادم

۳تومن

۴و۲۰۰ و دو دست لباس و ۵ تومن ام بابا بزرگش داد چن روز قبل عید که براش لباس خریدیم

فعلا۱۵تومن🦦

۲۰ تومن البته فایده ای هم نداره عیدی چون دوباره باید پس بدی به بچها و نوه هاشون

والا من هرچی عیدی میدن باید عینا برگردونم به بچه هاشون والا دستمون حرف میزنن اکه کمتر بدیم

دیوی تومن 😄 همین الاان

روی هم تا الان ۸ تومن

هشت تومن فعلا

فعلا هفت تومن
هنوز هدیه تولدش رو هم خیلی از فامیلام نیومدن دیدنش که بهش بدن

یه پلاک و زنجیر با ۸ تومن پول

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان 🧸حــــامــی🧸 مامان 🧸حــــامــی🧸 ۹ ماهگی