من پژواك رفتم اونجا خيلي كم درد داشتم بعدش نميدونم تو خونه چي ميشد ك خيلي دردم ميگرفت ولي تا چند ساعتي اوكي ميشه
برو رادیولوژی یکتا تو ساختمان بهاران عالیه منم اونجا رفتم اصلا هم نترس دردش مثل دلدرد پریودی هست اونم در حد چند ثانیه
با بیهوشی نمیشه تو قم انجام میدن اینجا ها نیس ولی اگه به خاطر دردش میگی یه ساعت قبل رفتن امپول هیوسن بزن دیگه دردش قابل تحمله فقط با دکتر هم مشورت کن امپولو بزنی یا نه
دکتر نوشته ؟بخاطر آیو ای میری
قدر من ترسویی نیست من اونجا رفتم درد هم نداشتم
گرانمایگان برو خوبه اونجا
خیلی سخت نیس اصلا نیاز به بیهوشی نداره
فقط انگار پریود شدی مث درد پریودیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.