سلام منم زایمان کردم،🥲

۲۲ پاسخ

به دایک و باب گوره بیع یا ربی خدا پت بیله
وک منت بسر هاتوه خوشکه🤦‍♀️🥲

آخی الهی بگردم.فک کردم بخاطر نینی روز اولی اذیت شدی…

اییییی😍 خدا پت بیله به دایکو باب گوره بت یاربی😘😘😘🫂

بسلامتی عزیزم

به سلامتی
مبارک باشه🤍

بسلامتی گلم مبارکه

بسلامتی مبارک باشه.

مبارکه💕چجور بود زایمانت طبیعی یا سز؟

مبارکه گلم آگات لخوت بیه الان نیوزگت همو برینه شتی مقوی بخوو

سلام بخیربیوه ...پیوه قدمی خیربیت وخداپیت بیلی جوجله کت و خدا قالبی ساغت وه داته‌وه ماندونبیه‌وه گلم

ب سلامتی عزیزم

طبیعی یا سزارین؟

مبارک باشه 😍

سلام عزیزمممم
بسلامتی😍😍😍😍

به سلامتی مبارکه باشه🥹

مبارک عزیزممم

مبارکهههه🥹🤍

به سلامتی مبارک باشه طبیعی بودی؟

بسلامتی عزیزم

مبارک عزیزم

از همین روز اول گریه چرا😀

طبیعی؟

سوال های مرتبط

مامان مانلی🎀🌸 مامان مانلی🎀🌸 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی
مامان پرنســـا👧🏻🤍 مامان پرنســـا👧🏻🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان مهرسام🩵 مامان مهرسام🩵 ۱۳ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان محمد آراز مامان محمد آراز ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۲ ماهگی
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی