کیا اینجا ازین عکسا دارن؟ 😅 من در نوزادی 🤭👶🏻🍼

تصویر
۲۱ پاسخ

اینم مننن

تصویر

چه اخمو اینم منم

تصویر

چه اعصاب داغونی بودی🤭😁

اوییی خدا چقدر بامزست

😁😁😁اووخی

شاید نوزادی ولی سیست بزرگ خاندانه که حاجی🤣🤣🤣

خداااا😍😂 سرمه ی ابروها رو 😍😅

این منم

تصویر

منم دارم ولی آلبوم بچگیم خونه مامانمه نمیزاره بیارم😅

نوزادی من ☺️

تصویر

چه رخ عقابی گرفتی عزیزم 🥰
ماشالله بانمکی ❤️

پستونکی که دهنته الان ترنده و لاکچری 🤣😍

گردالی ترین بچه ی سه ماهه ای که دیدین شاید من باشم🤣🤣

تصویر

اینم نوزادی منه♥️

تصویر

اینم منم

تصویر

اخموووو😆

اینم منم

تصویر

پروفایلتونو دیدم انرژی گزفتم
ماشالاااا
واقعا انگیزه گرفتم برای بچه دوم 🥰🥰🥰

من😂😂

تصویر

این من

تصویر

ای خدا🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی