اخ نگم واستتت
دیروز از ۳عصر تا ۱۲شب بیدار بود.
از ۲ونیم شب تا الانم بیداره و ب خودش میپیچه و ناله میکنه
۳ماه ایناها
اینفاکول بده بهش
تا سه ماه نهایتا عزیزم
پسر من بخاطر کولبک لعنتی از شیر خودم محروم شد انقدر گریه کردم انقدر ناراحتم حد نداره
۴۰ روز
میدونمخییییییلی سخته
اما صبورباش
وقتی به من میگفتن ۳ماه به بعد خوب میشن باخودممیگفتم کاش بتونم تا اونوقت دووم بیارم
که خداروشکر گذشت و الان از لحاظ کولیک بهترن
نهایتا سه ماه عزیزم
فک کنم تا۳ ماه
تازه بعد یک شروع میشه تا۳/۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.