خانوما این کولیک تا چن ماه ادامه داره؟ 😭😭😭

۱۰ پاسخ

اخ نگم واستتت
دیروز از ۳عصر تا ۱۲شب بیدار بود.
از ۲ونیم شب تا الانم بیداره و ب خودش میپیچه و ناله میکنه

۳ماه ایناها

اینفاکول بده بهش

تا سه ماه نهایتا عزیزم

پسر من بخاطر کولبک لعنتی از شیر خودم محروم شد انقدر گریه کردم انقدر ناراحتم حد نداره

۴۰ روز

میدونم‌خییییییلی سخته
اما صبورباش
وقتی به من میگفتن ۳ماه به بعد خوب میشن باخودم‌میگفتم کاش بتونم تا اونوقت دووم بیارم
که خداروشکر گذشت و الان از لحاظ کولیک بهترن

نهایتا سه ماه عزیزم

فک کنم تا۳ ماه

تازه بعد یک شروع میشه تا۳/۴

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۷ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی