نه عزیزم اصلاااا خوب نیست نریز
من واسه خودمونم نمیریزم ميندازم دور
من یبار ریختم خیلی بد بو شد
من هورمون مرمونشو نمیدونم
ولی استخون ریز داره خطریه
آنتی بیوتیک به گردن میگن تزریق میکنن ما خودمون هم چندسال نمیخوریم
فیله که پروتئینش بیشتره چرا گردن
والا من یبار ریختم ولی وقتی دادم به دخترم دیدم بعضی استخواناش که زیاد پخته شده تو سوپ باز شدن که ترسیدم بدم به دخترم گفتم بپره گلوش از اون وقته دیگه نمیریزم
من میریزم
نریزی بهتره چون هورمونیه
اره من ریختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.