خانما باردار بنظرتون این درسته؟؟

تصویر
۴ پاسخ

ولی من نمیدونم جنبه سرگرمی داره یا نه ولی من از زمانی که حامله شده بودم توی چشمم حرف y دراومده بود

برای من درست بود

برا منم اینجور شده بود

جنبه سرگرمی داره

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان نفس رادین مامان نفس رادین هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترکم وپسرکم مامان دخترکم وپسرکم ۲ سالگی