۷ پاسخ

پيركس

من از قدمت یه قابلمه رویی کوچیک خریدم تو همون همه چی درست میکنم
کوچیکم هست تو کیف جا میشه همه جا با خودم میبرمش

گرانیت

من رویی

من رویی استفاده میکنم

پیرکس بهترینه
ولی گاهی از دستم در میره

حتما استیل بگیر
البته من بیشتر غذاهاس رو توی شیشه کنسرو میکنم که خاصیتش حفظ بشه
زودپز ۱.۵ لیتری استیل هم بگیری خوبه

سوال های مرتبط