سلام شربت کتوتیفن خوبع؟

۳ پاسخ

خارجیشو بگیر اسمش زادیتن

دکتر دیروز به دخترم برای ابریزش بینی داد

آره اگه خارجی اون گیرت بیاد عالیه

سوال های مرتبط

مامان ژینا مشایخ مامان ژینا مشایخ ۳ سالگی