۴ پاسخ

توروخدا نزنید من ۱۲تا زدم و هیچی فقط کیست برام اورد

عزیزم امپولای من خیلی زیاد بود یه سری ۱/۵۰۰ شد
یه سری ۱تومن

دوتا 800 برام بوده

۴۰۰هزار

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری