۴ پاسخ

کلا انجام ندادم

نیازی نیست با بیهوشی بری ، قبل شیاف دیکلوفناک بزار اصن هیچی نمیفهمی

مشهد پارسال برج ۴ با بیمه رفتم ۳۵۰ ت
اما آزاد فک کنم با دارو یک تومن بشه خیلی هم خوب بود طب بهساز کلاهدوز ۴

دوستم گفت ۴میلیون بیمه ام داشتع

سوال های مرتبط

منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
مامان .............. مامان .............. هفته بیست‌ونهم بارداری