۱ پاسخ

من اردو تفت میدم
بعد کره
بعد شیر پرچرب میریزم
اخرشم یکم شیره انگور برای شیرینیش
پودر مغزیجاتم میریزم توش

سوال های مرتبط

مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی