مامانا
شما دستبنداتونو دراوردین🤔🤔

۱۰ پاسخ

من از اولم نمینداختم بدم میاد مث قارون طلا بندازم😂حس بدی بهم میده

من هفته ششم دراوردم گفتم تنگ نشه

منم شاهرودی ام🤩
در نیاوردم هنوز
سر زایمان اولم قیچی کردن از توی دستم چون یهویی رفتم بیمارستان

من ۵ ماهگی درآوردم

حلقه هامونم درآوردیم دستبند چیه😁

اره قیچی میکنن

باید در بیاریم؟؟

برای زایمان همه ی طلاهاتو باید دربیاری حتی حلقتو چون به آدما نمیشه اعتماد کرد

نه من النگوهام دستمه

دستبند طلا؟

سوال های مرتبط

مامان بِركه🪷 مامان بِركه🪷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری