مامانا شما قرص آسپرین میخورید؟
من دکترم هنوز بهم نداده🤔🤔

۹ پاسخ

من از ۱۲هفته میخورم

به همه نمی دن

اگه خونرسانی مشکل داشته باشه میدن

برا همه نمیدن

طبق تشخیص پزشک باید بخوری من شبی دوتا میخورم

من مبخورم تا هفته ۳۶باید بخورم
قرار نیست همه بخورن لازم نیست

من از اول میخوردم مگه مشکلی داری من غلظت خون داشتم میخوردم سر خود نخوری

من میخورم ولی قرار قطعش کنه

من از اول باردار میخوردم از۱۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری