خانوم ها شما قرص آهن می‌خورید؟ من دکترم بهم نداده

۴ پاسخ

شاید فک کرده داری خونه ولی باید شبی ی دونه قرص آهن خورد ک🙁

من امروز ک رفتم ۱۸ هفته بهداشت گفت فولیکو قط کن اهن بخور

اره باید بخوری دوره به دکترت بگو

من میخورم .با اینکه چند ماهه خوردم امروز جواب آزمایشم اومد ذخیره آهنم کمه☹️

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی