۸ پاسخ

من هر روز دارم میخورم

من هفته ای 3تا دونه میخورم

میخورم هفته ای یک یا دوتا

الان باید بخوری بگیر هفته ای دوتا بخور

برا من تازه امروز نوشته معمولا برا وزن گیری جنین می‌نویسن ک من یه خورده گفت وزنش کمه

منم بهم نداده

من از ۱۸ هفته یه روز در میون میخورم
دکتر بهم داد

از ماه چهارم هفته ای یبار

سوال های مرتبط

مامان خانوم لوبیا مامان خانوم لوبیا هفته بیستم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی