خوشگله خریدم برای پسرم 🌿🦜

تصویر
۱۳ پاسخ

خدایا 😍😍😍😍
شما این سوشرت رو داری
من شلوارشو
چی کنیم حالا😅😅😅😅

خیلی خوشگله منم اینو گرفتم واسه پسرم😍

تصویر

خیلی خوش رنگه

خیلی قشنگه. مبارکش باشه

عزیزم مبارک باشه😘

خیلی قشنگن، مبارکه♥️

اخی عزیزم چقد خوشگلن😍مبارکش باشه❤️

خیلی قشنگه🥰🥰
اما برای نی نی حتی تا بالای یکسالم حتما زیردکمه زیر لباساش باید تنش کنی بخاطر پوشک که پس نده و جا به جا نشه پوشک

قشنگه عزیزم

مبارکت باشه اره خوشرنگه و خوشگل

مبارکش باشه

مبارکه😍❤️

اره خیلی خوشگله 😍👌

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 👶🏻آریا🩵 مامان 👶🏻آریا🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر🩵🫀 مامان گل پسر🩵🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری