سلام خانما این ست بیمارستانی خوشگله برا
پسرم خریدم؟؟؟

تصویر
۲۰ پاسخ

ای خدااا چه قنده😍😍

وای چه شیکه از سایت گرفتین یا حضوری؟😍

اره خوشگله.از چه سایتی گرفتین؟

اره عزیزم خیلی نازه

آره خیلی نازه🧸❤️

بیمارستان سرهمی میپوشن ؟!!

خیلی نازه😍

مبارکش باشه قشنگه، ولی من اینجا از خانما شنیدم به خاطر بند ناف تو بیمارستان نباید سرهمی تنش کنی، باید مانتو شاوار بپوشی برا نی نی

خوشگله، ولی شنیدم تو بیمارستان نمیذارن سرهمی تن بچه کنی

گودووووووو ننه بخوردش😍😍😍😍😍

اره گلم خیلی🥰😘

خیلی نازه
ولی عزیزم توی بیمارستان بچه تازه بدنیا اومده بند ناف داره
سرهمی اذیتش میکنه

آره خیلی خوبه چند گرفتی و از کجا میشه بگی منم دنبال لباس بیمارستانیشم

خیلی قشنگه 😍

ناز داره😍

ننننهههه😍😍😍🥺🥺خیلی قشنگهه

ارههه خیلی خوشگله😍

چه خوشگلهههه
مبارکش باشه🥰

خیلی خوشگه مبارکش باشه

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۱۰ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری