خاله ها طول سرویکسم ۳۷ بود خوبه ؟

۵ پاسخ

ان تی زیاد مهم نیست آنومالی مهمه که چقدر بشه مثلا اگه یهو از ۳۷ بیاد بشه ۳۲ممکنه دکترت بگه برو سرکلاژ

ارع عزیزم

دیگه فردا هم امید خدا صبح برو آزمایش خون غربالگری‌ اول♥️

یزد انجام دادی؟ عدد ان‌ تی چند بود

اره گلم عالی😍

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان و پسری مامان کیان و پسری هفته چهاردهم بارداری