دوستان من طول سرویکسم 34 بود خوبه یا بد؟؟

۹ پاسخ

تاپیک قبلیت رو دیدم 😍 دیدی گفتم همه چیز خوبه نگران نباش 😍😍😍😍

خوبه یعنی رحمت سالم و نرماله ، اگه ۳۰ به پائین باشه قبلا دهانه رحمو میدوختن البته بهداشت جهانی به تازگی گفته ۲۵ دیگه باید دوخته بشه بالاتر باشه نیاز به دوخت نداره ، فقط استراحت مطلق اگر درد یا لک بینی داری

بره من ۳۲ بود

اگه زیر ۳۰ نیاد اره خوبه فقط پله ها اگه داره کمتر استفاده کن رابطه هم کمتر داشته باش خم راست هم زیاد نشو یبوست هم سعی کن نداشته باشی که انشالله بمونه همبن تا انومالی

منم ۳۴بود سونو آنومالی،دکترم چیزی نگفت،که بخوام استراحت کنم

خوبه ولی خب باید استراحت کنی بره بالاتر چون هفتت کمه

برای منم ۳۵ بود

البته سونو شکمی اینو زد سنو واژینال چندتا بیشتر میزنه ؟

خوبه.. چرا بد باشه؟

سوال های مرتبط

مامان مَها مامان مَها ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دِلیار🩷🐣 مامان دِلیار🩷🐣 ۴ ماهگی