سلام دوستان من اندازه طول سرویکسم 33 بود شکمی کمه؟

۳ پاسخ

منم همین بودم

خوبه عزیزم
برامن ۳۲ هم شکمی هم واژینال رفتم ۳۲ بود دکتم گفت خوبه فقط گفت مراعات کن پله خیلی خطر داره

نه خوبه عزیزم واژینال بالا تری احتمالا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کسری و نی نی مامان کسری و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری