عزیزم پیش کدوم دکتر ای وی اف کردی تو تهران؟
من شکمی 33.5 بودم واژینال بعد دو هفته تکرار 34 بود انومالی هم شکمی 33.2 مونده بود اگه مشکلی نداشته باشی پایین نمیاد
نه من ان تی شکمی ۳۱بودم
من شکمی ۳۰ بود، واژینال دادم ۳۱ و ۳۲ بود حدودا. تازه همون ۳۰ رو هم گفتن خوبه ولی استراحت کنم
نه شکمی خوبه ولی چون واژینال دقیق تره به این خاطر گفتن
انشاالله که نیاز نداری اگه هم داشتی اصلا نترس چیز ترسناکی نیست، همه ش برای محافظت از بچه ست که انشاالله سر وقت خودش به دنیا بیاد
من هشت هفته رفتم سنو 32 بود یعنی منم کمتر میشه برا هشت هفته خیلی کم نبوده بنظرتون
شکمی۳۲ واژن بیشتره همیشه من شنیدم پاین ۳۰ سرکلاژ میکنن
خیلی استراحت کن من انتی شکمی ۳۳ بودم ۱۵ هفته واژینال ۳۷ شد آنومالی شکمی ۴۰ شدم
همش استراحت میکردم
سرکلاژ کن خیالت راحت بشه اصلا سخت نیست
منم ۱۰ روزه سرکلاژ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.