واژینال خیلی دقیق تره عزیزم خطر هم نداره اصلا
واژینال دقیق تره من از اول بارداری تا الان ۴بار واژینال سونو دادم
اما اگر خواستى واژينال بدى حتما درمورد جايي ك ميرى و كاربلد بودن دكتر تحقيق كن
شکمی دقیق نیست با واژینال هم به لکه نمیوفتی چون اندازه یه بند انگشت میبرن داخل بدون فشار
واژينال دقيق تره.من دو سه بار واژينال دادم مشكلى نداشته
من واژینال دادم دوبار
یک بار هفته های تو یکبارم بالاتر
فک نکنم خطری داشته باشه
خب اگر میترسی استراحت مطلق شو خودت تا بره بالاتر بعد عید برو ببین رفته بالا یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.