۴ پاسخ

عزیزم شما کجا میری برای سونو ها ؟

سرکلاژ نشدین عزیزم؟؟؟؟؟؟

برامنم واژینال نوشته ولی میترسم انجام بدم ی وقت خطر نداشته باشه؟

در کل میگن واژینال یکی دوتا پایین تر از شکمیه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مانیار 😍✨ مامان مانیار 😍✨ هفته هفدهم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته نوزدهم بارداری