فقط واژینال مهمه
من دو هفته یکبار دارم چک میکنم با اینکه خونریزی داشتم و ای وی افی بودم همه دکترا نظرشون رو واژینال هست
واژینال
واژیمال دقیق تره عزیزم نگران نباش
همه رو یه جا انجام دادی؟
معمولا شکمی باید بیشتر میزنه واسه شما برعکس شد واژینال دقیقه
من شکمی ۴۱ بودم ۱۸ هفته انومالی
یکیم ۲۴ هفته رفتم سونو رشد ۴۰ بود
ی سونوگرافی خوب پیدا کن اینهمه تفاوت نمیشه من خودمم طول سرویکس پایین بودم
واژینال
دکتر من گفت واژینال رقیق تره
😐😐وا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.