مامانا طول سرویکس شما چند بود ؟
طول سرویکس 33 کمه؟!

۱۸ پاسخ

عزیزم شما سرویکس چی شد؟ منم انتی ۳۳ بودم سرکلاژ شدی یا استراحت مطلق یا دکتر گفت خوبه ؟ میشه لطفا راهنمایی کنی ممنونم

سلام عزیزم خوبین؟
منم دیروز رفتم سونو ان تی ۳۳/۷ بود ان تی..
برای شما تو آنومالی رفت بالا؟یا به سرکلاژ نیاز پیدا کردین؟
منم دوقلو دارم ممنون میشم راهنماییم کنین

یکی به من بگه طول سویکس چیه و چند باید باشه

من ۴۲

برای من انتی ۴۰بود اینسری رفتم سونو داپلر ۳۲ 😕🥺

نه خوبه

لب مرزه ریگه.باید استراحت کنی زیر ۳۰ نیاد

ن خوبه
برامن ۴۰بود

عزیزمی انشاءالله گلم

انشاءالله عزیزم من که فعلا خدا یک هدیشو داده خداروشکر درخواست دادم قبول کن

جانم هرچی باشه صحیح سالم باشن انشاءالله براپدرمادر فرق نمیکنه گلم

مال من ۳۹.۶

ای جانم بسلامتی عزیزم آره پس مراقبتت باید دوبرابر باشه نه خوبه برا دوقلو بودن خوبه خداروشکر ولی بازم استراحت داشته باش به سلامتی بغلشون بگیری فسقلیا نمیدونی چی هستن دخترن یاپسر

مرسی عشقم نه خوبه بازم ولی کارای سنگین نکن من باوجود سرویکس بالا بارم کار سنگینو ممنوع کرده

نه عزيزم خوبه. مراقبت هم داشته باشين…

شکمی یا واژینال؟

من چهل یک بود عزیزم

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری