عزیزم شما سرویکس چی شد؟ منم انتی ۳۳ بودم سرکلاژ شدی یا استراحت مطلق یا دکتر گفت خوبه ؟ میشه لطفا راهنمایی کنی ممنونم
سلام عزیزم خوبین؟
منم دیروز رفتم سونو ان تی ۳۳/۷ بود ان تی..
برای شما تو آنومالی رفت بالا؟یا به سرکلاژ نیاز پیدا کردین؟
منم دوقلو دارم ممنون میشم راهنماییم کنین
یکی به من بگه طول سویکس چیه و چند باید باشه
من ۴۲
برای من انتی ۴۰بود اینسری رفتم سونو داپلر ۳۲ 😕🥺
نه خوبه
لب مرزه ریگه.باید استراحت کنی زیر ۳۰ نیاد
ن خوبه
برامن ۴۰بود
عزیزمی انشاءالله گلم
انشاءالله عزیزم من که فعلا خدا یک هدیشو داده خداروشکر درخواست دادم قبول کن
جانم هرچی باشه صحیح سالم باشن انشاءالله براپدرمادر فرق نمیکنه گلم
مال من ۳۹.۶
ای جانم بسلامتی عزیزم آره پس مراقبتت باید دوبرابر باشه نه خوبه برا دوقلو بودن خوبه خداروشکر ولی بازم استراحت داشته باش به سلامتی بغلشون بگیری فسقلیا نمیدونی چی هستن دخترن یاپسر
مرسی عشقم نه خوبه بازم ولی کارای سنگین نکن من باوجود سرویکس بالا بارم کار سنگینو ممنوع کرده
نه عزيزم خوبه. مراقبت هم داشته باشين…
شکمی یا واژینال؟
من چهل یک بود عزیزم
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.