۷ پاسخ

برا من38

منم ۳۳ هست

برای منم 33 بود دکتر چیز خاصی درموردش نگفت

یعنی جنینم پایین نیست

خوبه عزیزم برای من ۳۰ بود دکتر گفت خوبه ،۳۳که بهترم هست

دکتر گفت جنینت پایینه
یعنی خیلی پایینه؟ ؟

نیاد پایین خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باران مامان باران هفته چهلم بارداری
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۶ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری