سلام خانوما من ۱۴ هفته و خیلی ترشح بزاق دارم چی استفاده کنم خیلی ادیتم
من تو انتی 34بود چیزی بهم نگفت دکتر
مراعات کنی بهتره
سلام من 21هفته 33بودم دکتر گفت استراحت کن فقط کارای شخصی
خواستی غذا هم بزاری درحد غذای ساده که زود بشینی
من ولی سه ماه استراحت مطلقم بازم وضعم اینه
توهم باید استراحت باشی عزیزم هفتت پایین
اگر واژینال ۳۳باشه خوبه
واژینال؟
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.