بچه هااااا
طول سرویکس 33 خوبه؟

۹ پاسخ

من بارداری اولم از روز اول تا روز زایمان ۳۳ بودم
مشکلی هم نبود تازه جفتمم سرراهی بود تا روز زایمان
نترس چیزی نیست خیلی هم خوبه

سرکلاژ جدیدا شده یه درامد واسه ی سری از دکترای پولکی که فقط هدفشون پوله .وگرنه اینجوری نیس که الان یکی در میون سرکلاژ میکنن.تا چند سال پیش اصلا سرکلاژ میشنیذیم،؟همه باردار میشدن راحتم زایمان میکردن الان ترس سرکلاژو انداختن ب جون مردم☹️

اره خوبه عزیزم فقط پله زیاد استفاده نکن کار سنگین نکن استراحتم داشته که پایین نیاد .برای منم ۳۳ هست دکتر گفت خیلی خوبه الکی هم استرس سرکلاژ نگیر

خوبه ولی رعایت کن زیر ۳۰ سرکلاژ باید بشی منم ۳۴بودم

خوبه ولی رعایت کن عزیزم

واسه هفته تو کمه

از من در همین محدوده بود ولی مسئله ای نبود جانم

خیلی خوبه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته چهلم بارداری
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری