من بارداری اولم از روز اول تا روز زایمان ۳۳ بودم
مشکلی هم نبود تازه جفتمم سرراهی بود تا روز زایمان
نترس چیزی نیست خیلی هم خوبه
سرکلاژ جدیدا شده یه درامد واسه ی سری از دکترای پولکی که فقط هدفشون پوله .وگرنه اینجوری نیس که الان یکی در میون سرکلاژ میکنن.تا چند سال پیش اصلا سرکلاژ میشنیذیم،؟همه باردار میشدن راحتم زایمان میکردن الان ترس سرکلاژو انداختن ب جون مردم☹️
اره خوبه عزیزم فقط پله زیاد استفاده نکن کار سنگین نکن استراحتم داشته که پایین نیاد .برای منم ۳۳ هست دکتر گفت خیلی خوبه الکی هم استرس سرکلاژ نگیر
خوبه ولی رعایت کن زیر ۳۰ سرکلاژ باید بشی منم ۳۴بودم
خوبه ولی رعایت کن عزیزم
واسه هفته تو کمه
از من در همین محدوده بود ولی مسئله ای نبود جانم
خیلی خوبه
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.