خوبه مراقبت کن برا من سر آرتام ۳۰ لود استراحت مطلق داشتم
مگه تو۱۹ هستی
من بچه اولم از اول تا زایمان ۳۳ بود جفتمم سرراهی بود
الان بچه دوم ان تی و انومالی ۳۵ بود
واسه من 33 بوده و هست
هم دکتر سونو هم دکتر خودم گفت خوبه
واسه من از اول ۳۴ بود حالا شنبه انومالی دارم ببینم چقد شده
خوبه ولی باید رعایت کنی که پایین نیادچون نزدیک مرزه زیر ۳۰نباید بشه،دراز بکش،کمتر بایست،رابطه رو محدود کن
من هردفعه هر جايي ميرم يچيزي ميزنه انومالي ٣٣بود دكترم گفت خوبه نگران نباش جاي ديگه رفتي سونو احتمالا ٣٥يا ٣٦باشه
باید مراقبت کنی
مراقبت لازمه
خوبه ولی مراقب باش پایین نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.