هفته 19 بارداری طول سرویکس 33 خوبه یا کمه ؟!

۱۱ پاسخ

خوبه مراقبت کن برا من سر آرتام ۳۰ لود استراحت مطلق داشتم

مگه تو۱۹ هستی

من بچه اولم از اول تا زایمان ۳۳ بود جفتمم سرراهی بود
الان بچه دوم ان تی و انومالی ۳۵ بود

واسه من 33 بوده و هست

هم دکتر سونو هم دکتر خودم گفت خوبه

واسه من از اول ۳۴ بود حالا شنبه انومالی دارم ببینم چقد شده

خوبه ولی باید رعایت کنی که پایین نیادچون نزدیک مرزه زیر ۳۰نباید بشه،دراز بکش،کمتر بایست،رابطه رو محدود کن

من هردفعه هر جايي ميرم يچيزي ميزنه انومالي ٣٣بود دكترم گفت خوبه نگران نباش جاي ديگه رفتي سونو احتمالا ٣٥يا ٣٦باشه

باید مراقبت کنی

مراقبت لازمه

خوبه ولی مراقب باش پایین نیاد

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان باران مامان باران هفته چهلم بارداری
مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد