مامانا طول سرویکس هفته من ۳۲ خوبه یا کمه

۷ پاسخ

برای من ۳۰هست گفت خوبه فقط رعایت کن

٣٠ به بالا خوبه
براي بالا رفتن هم روزي چند دقيقه پاهاتو بالا بگير

واسه منم طول سرویکس ۳۳ هست استراحت میکنم بیشترم دراز کش هستم

نزدیکی نداشته باش

نگران نباش عزیزم خوبه
از هفته ۲۸ ب بعد طول سرویکس دیگه مهم نیست

اره خوبه تا هفته ۲۸ الی ۲۹ بیشتر استراحت کن..برا کارها ضروری بلند شو

مال من ۱۸هفته ۲۹بود سرکلاژ شدم حالا نمیدونم مال تو خوبه یا نه از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷ویهان🩵 مامان نیهان🩷ویهان🩵 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری