من ۱۷ هفته ۳۴ بودم تو ۲۵ هفته و ۵ روز هم همون ۳۴ بودم
سرکلاژم کارسنگین نمیکنم
خووبه
منم ۳۲ انومالی دکتر گفت مطلق نمیخواد باشی کاراتو بکن
شکمی یا واژینال
اگر مثلا یهو انتی ۴۰ باشی بعد آنومالی بشی ۳۲ خطرناکه نشون میده که داری افت میکنی استراحت میدن
ولی مثلا اگر ۳۰ بودی شدی ۳۲ خوبه یا اگر همون عدد موندی تغییر نکردی خوبه اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.