مامانا ۲۴ هفته ۵ روز طول سرویکس ۳۲ خوبه؟

۴ پاسخ

من ۱۷ هفته ۳۴ بودم تو ۲۵ هفته و ۵ روز هم همون ۳۴ بودم
سرکلاژم کارسنگین نمیکنم

خووبه
منم ۳۲ انومالی دکتر گفت مطلق نمیخواد باشی کاراتو بکن

شکمی یا واژینال

اگر مثلا یهو انتی ۴۰ باشی بعد آنومالی بشی ۳۲ خطرناکه نشون میده که داری افت می‌کنی استراحت میدن
ولی مثلا اگر ۳۰ بودی شدی ۳۲ خوبه یا اگر همون عدد موندی تغییر نکردی خوبه اینجوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 هفته سی‌وششم بارداری