خانوما تو هفته من طول سرویکس ۳۲ خوبه؟

۶ پاسخ

سعی کن استراحت کنی

واسه من همین بود تو ۱۴هفته سرکلاژم کرد ولی بقیه گفتن نباید میکرد لازم نبود یعنی دکترم یکم ترسو هست انگار

مراقبت کن خیلی ک بیاد بالا
تحرک داشته باشی خدایی نکرده از ۳۰ بیاد پایین تر خطرناکه

عالیه اصلنم نگرانش نباش نیاز ب استراحت هم نیس ولی مراقب باش
منم همین بود تنها کارایی ک کردم خم نمیشدم فقط زانومو خم میکردم، دسشویی فرنگی، همین

اره عزیزم خیلی خوبه

اره عزیزم بالای ۳۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی