سلام طول سرویکس ۳۲ تو هفته ۲۷ نرماله؟؟

۵ پاسخ

خوبه

من تو ۲۴ هفته ۳۲ بود دکتر گفت خوبه
تازه ۱۸ هفته ۲۹ بود بازم گفت خوبه
اگه سابقه زایمان زودرس نداری مشکلی نیست

بله خوبه
من تو هفته هجدهم ۳۲ بود

بله نرماله

فک نکنم. یخورده مواظب باش

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷ویهان🩵 مامان نیهان🩷ویهان🩵 ۱۱ ماهگی
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی