مامانا تو هفته من طول سرویکس ۳۲ باشه خوبه

۸ پاسخ

آره خوبه

اره

عالیه

اره خوبه منم تو ۳۱ هفته ۳۲ بود

اره عالیه

مگه الان هم طول سرویکس میگیرن؟من اخریش هفته ۲۷رفتم.اره خوبه برای شما

آره خوبه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد