۴ پاسخ

مواظب باش کمه من ۲۳بود امپول ریه زدم ۳۲هفته امپول زدم کمتر سرپا باش کار کن چون بچه وزن میگیره طولش کمتر میشه سعی کن تا ۳۵هفته اصلا به خودت فشار نیاری چون اگه زایمان زودرس انجام بد ی چند هفته میره دستگاه اذیت میشی

والا واس من ۳۱بود دکترم همش میگفت اگه بیاد پایین پساری باید بزاری .دیگه انقد رعایت کردم ک پایینترنیاد

والا سرویکس رو از آنومالی دیگه نمیدونم چنده

اره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری