یه سوال
طول سرویکس ۲۹ تو هفته ۲۹ خوبه یا نه؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم برا منم مث شماست سرویکسم
میخاستم ببینم چیشد اخرش؟زود زایمان کردید با ن همه چ اوکی بود؟

از دکترت بپرس عزیزم

من ۳۲هفته۳۷بود

برای من تو۳۰هفته ۲۹بود دکتر گفت پایینه بهم شیاف داد ی دونه روز ی دونه شب تو ۳۲هفته شد ۳۱ گفت فقط شبا بزار

فک کنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۵ ماهگی