سلام خانمها سی هفته هستم طول سرویکس ۲۹ خوبه؟

۴ پاسخ

من ک دیگه کلا از انومالی چک نکردم انومالی ۳۳بود.ترجیح دادم نفهمم تا استرس نگیرم

از هفته ۳۰ به بعد طول سرویکس زیاد مهم نیست

استراحت کن تا ۳۶ پایین تر نیاد

اره دیگه ماهای آخر فکرمیکنم منم برسم به این عددا
چون انتی ۳۷ بود انومالی شده بود ۳۵
انگار هی میاد پایین سن بارداری ک میره بالا🥲

سوال های مرتبط

مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری