طول سرویکس ۲۹ برای هفته ۲۹ خوبه ؟

۷ پاسخ

دکتر من گفتن زیر ۲۵ خطرناک هس

نه عزیزم اصلا خوب نیست دکترتون چیزی نگفتن؟

دکترت چی گفته عزیزم؟
من با اینکه استراحت مطلقی بودم سرویکسم لب مرز بود ۲۹ یا ۳۰ بود العان سونو شکمی میرم ۳۰ به بالا هستم دکترم میگه همه چی خوبه العان گفته میتونم کارامم برسم

این‌طول سرویکس تا آخر بارداری هی کم میشه و ممکنه منجر به زایمان زودرس بشه
پزشکتون نگفت یکی زیر مرزه ؟ اوردر خاصی نداد برای این عدد؟

ینی من از ترس طول سرویکس جرات ندارم برم سونو

میگن زیر ۳۰ نبابد باشه ۲۹ هم نزدیک ۳۰ دیگه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۵ ماهگی